Mgr. et Bc. Nikola Wolfová
Klinický nutriční terapeut
Profil
Po dokončení bakalářského studia pracovala jako klinický nutriční terapeut v Krajské nemocnici Liberec, a.s. Podílela se na edukaci pacientů, propočtech a sestavování jídelníčků, propočtech klinické výživy a zejména měla na starosti onkologické pacienty. V roce 2017 založila v Liberci nutriční poradnu Moveat, která se začátkem roku 2018 stala libereckou pobočkou nutriční poradny FitBee. V roce 2017 působila také jako lektorka Zdravé5, kde pravidelně přednášela téma správného stravování v mateřských a základních školách.
V nutriční poradně FitBee v Liberci se zaměřuje na výživu spojenou s nadváhou a obezitou, léčebnou výživu (např. potravinové alergie a intolerance, poruchy příjmu potravy), výživu dětí a mládeže, výživu rekreačních a vrcholových sportovců. Pravidelně si rozšiřuje vědomosti a dovednosti o výživě a pohybu na odborných konferencích a seminářích.
Vzdělání
- Mgr., 1. Lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze, obor "nutriční specialista"
- Nařízení vlády č. 31/2010 Sb. o oborech specializačního vzdělávání a označení odbornosti zdravotnických pracovníků se specializovanou způsobilostí
- Nutriční terapeut se specializací pro výživu dospělých a dětí, klinický nutriční terapeut
- Nařízení vlády č. 31/2010 Sb. o oborech specializačního vzdělávání a označení odbornosti zdravotnických pracovníků se specializovanou způsobilostí
- Bc., 1. Lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze, obor "nutriční terapeut"
- Bc., Technická Univerzita v Liberci, obor "všeobecná sestra"
- Gymnázium Jeronýmova Liberec
Certifikované kurzy
- 2017 osobní trenér
- 2016 kurz STOB - školení v metodice behaviorální terapie
Členství v odborných společnostech
- Česká asociace sester: Sekce nutričních terapeutů
- Společnost pro výživu
Vybraná publikační činnost
- Suchánek, P., Střítecká, H., Tomešová, J., Kuncířová, V., Šaurová, L., Dušková, K., Wolfová, N., Iliopulu, M., Hubáček, J.A., Lánská, V.: Vliv užívání doplňku stravy s rybím tukem na omega3 index a vybrané kognitivní funkce u aktivně sportujícíh žáků druhého stupně základních škol. Psychiatrie pro praxi. 2021. 22(2): 110-115.